13 Aralık 2012 Perşembe

bina bayrak bulut

çarşı tramvay durağı.. saat 2:35pm

düşlerimde bol bol yürürüm.. gündüz yürüyüşleri de düş gibidir.. bakınırsınız düşünürsünüz..
otuz ekim öğleden sonrası yürüyüşümü tramvayla gelip geçerken gördüğüm gezmeye özendiğim eskişehir havacılık müzesinde yaptım.. oraya tramvayla gittim.. uçakların arasında gezinirken fotoğraf çekeceğimi sanıyordum ama daha duraktayken görüntüler yukarıdakinde olduğu gibi "beni çek" demeye başladılar.. müze alanını fotoğrafladım.. hızımı alamadım.. masallardaki gibi şurayı da çekeyim burayı da çekeyim diyerek birde baktım  yürüye yürüye eve varmışım..
yolda pişmiş toprak sempozyumlarından kalma heykellerle karşılaştım.. lunaparka girdim.. graffiticisini düşünerek graffitileri seyrettim.. gezim bana düş gibi masal gibi gelsede gerçekti.. elimde elli kadar fotoğraflı kanıt var...

*30 ekim 2012 eskişehir 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder