26 Ocak 2013 Cumartesi

odunpazarı sokakları

 bir numara

 köşedeki bu taşın bir işlevi olmalı

 cami avlusunda gazeller

 üzümlerin rengi güzel.. kolum yetişmiyor.. yiyemiyorum

 sokak çeşmesinin asıl yeri burası.. yenisi az aşağıya yapılmış

26 kasım 2012 odunpazarı - eskişehir

odunpazarı sokaklarında geziniyorum..her sokakta birileri ile karşılaşılmıyor.. okulun zili çalıyor üç beş çocuk görünüyor.. ikindi ezanı okunuyor.. camilere koşarak giden bir kaç yaşlı adam.. az sonra  evlerine dönüyorlar.. evler eski ortalık ıssız..
yüz yıl öncesi olmalıydı diyorum.. evler gıcır gıcır yeni boyalı.. insanlar her yaştan ve her yerde cıvıl cıvıl.. erken saatte işine gücüne koyulanlar.. sokak satıcılarının bağırtıları.. sözlüler nişanlılar.. at arabaları.. 
eskiyi yaşıyorum..kapı eşiğinde kadınlar dedikodu yapıyor.. ne konuşuluyor ola ki? sesleri duymaya çalışıyorum.. duyuyorum.. yüreğime bir ateş düşüyor.. çocuk yaştaki gençler trablusgarba..
birinci dünya savaşına yollanıyorlar  kafkasya sina filistin ırak hicaz çanakkale..
sarıkamış onları bekliyor..
duygular etrafımı sarıyor..fotoğraf çekemez oluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder