15 Kasım 2012 Perşembe

spor

21-22 temmuz 2012 balkan atletizm şampiyonası-eskişehir 

65. balkan atletizm şampiyonası kentimizde yapıldı.. ben ilk kez atlet gördüm.. koşan fırlatan savuran atlayan.. hem de seslerini duyabilecek kadar yanıbaşlarından.. bildiğimiz duyduğumuz sporun güzelliğini ruh ve beden için gerekliliğini yaşayarak anladım...

  


2 ağustos  2012 eskişehir-marsilya futbol karşılaşması

ilk kez maça giden biri olarak eskişehirin marsilyaya attığı sayılmayan ilk golle kısa bir an için de olsa galibiyet golünün coşkulu sevincini yaşadım.. işte bu diyen yumruğumu havaya savurdum...
eskişehir seyircisi ve bandosunun ününü duymuştum.. anlatıldığı gibi muhteşemdiler.. gönül birliğiyle anını atlamadan tüm maçı izlediler.. ilgiyle sevinçle hüzünle sitemle.. şarkılarla türkülerle..
eskişehirde maç hastası olmak güzeldir...

eskişehirde sporun yaşanılası güzellikleri yanıbaşınızdadır... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder