17 Kasım 2012 Cumartesi

ürken adam heykelim

 akşam güneşinin çizdiği pencere

 bahçedeki heykellik metal atıklar

yere düşmüş metal parçası.. benim ürken adam heykelim...

hurdalıktan heykele etkinliği günlerdir yerel gazetelerde yer alıyor.. çocukluğu evinin yanındaki tarım alet ve makinaları hurdalığında oynayarak geçmiş biri olarak bu konuda biraz hayal gücüm var.. soyut figürler düşleyerek tepebaşı belediyesi özdilek sanat merkezine doğru yürümeye koyuluyorum.. yolumun üzerinde karşıma çıkan duvara akşam güneşi büyük bir pencere çizmiş.. beğenip fotoğraflıyorum.. etkinlik alanına giriyorum.. bahçede atılı hurdalar bana yabancı değil.. yere düşmüş bu parça da benim yaratıcılığımın son noktası ürken adam heykelim olabilir.. ama sanatçıların yaptıkları heykeller düşündüğümün çok ötesinde bir güzellikte.. gözlerime inanamıyorum...

*hurdalıktan heykele - tepebaşı belediyesi özdilek sanat ve kültür merkezi - eskişehir 13-20 ağustos 2012 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder