27 Nisan 2013 Cumartesi

kanlıkavak I






24 şubat 2013 kanlıkavak - eskişehir

sakin ve renkli yürüyüşleri seviyorsanız porsuk kıyısı sizin için uygun bir gezi güzergahıdır.. yabancısı dahi olsanız kaybolmadan, yalnızca çayı izleyerek köprü numaralarını okuyarak iki saat durmaksızın yürüyebilir, ve başladığınız noktaya dönersiniz...
yıllardır benim yolum beş no'lu köprüde biter, çünkü yolun sonrası ürperten bir isim taşıyor.. "kanlıkavak"
çok daha kötü geçmişli ama güzel isim taşıyan yaşadığım, gezindiğim yerler çoktur; ama buranın ismi benim o güne kadar gelmemi engellemeyi başardı..
bu yıl kış mevsiminin son günleri güzel bir öğleden sonrası, merakımı yenemeyip yarım saatimi bu bölgede geçirdim.. kanlı anılarla dolu olup olmadığından emin olamadığım asırlık kavakların da yer aldığı porsuk kıyısındaki yoldan ilerledim ve dört no'lu porsuk köprüsüne vardım..
ve karşıya geçtim...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder